Thursday, June 19, 2014

Suplemen Puasa -- Set Mighty 3 Gems

Salam,
Tinggal beberapa hari saje kita bakal menyambut bulan ramadhan. Semua dah prepare ke untuk bulan ramadhan ni? Macam Izyan hanyalah beli kurma sahaja..hihi.. itu mesti sebab nk berbuka, sahur mmg Izyan cari kurma tu. Husband Izyan pun sendiri suka jgk. Tapi sejak terjebak dengan SHAKLEE ni, Izyan baru tau yang ada supplement SHAKLEE khas untuk puasa. OMG!! teruja nya!! haha..
Yela Izyan ni menyusukan anak, jadi serba sikit memang risau ckup tak susu badan tu nanti, kenyang tak Firas. Hoi macam-macam la dalm kepala ni. Walaupun semua pun tahu ada kelonggaran bagi para ibu yang hamil dan juga menyusu badan termasuk la Izyan, alangkah bagusnya dapat meraikan ramadhan ni dengan berpuasa penuh..Jadi bila tau je SHAKLEE ade suppelement sempena bulan ramadhan ni Izyan grab terus set tu..haha..

Set supplement untuk bulan puasa adalah.......
SET MIGHTY 3 GEMS
Ha teruja tak haha.!!
Okla ckupla teruja tu sekarang Izyan nk kongsi sedikit pasal set ni. Set ni ada 3 produk iaitu untuk membekalkan vitamin, tenaga, zat galian dan mengekalkan bendalir badan. 3 produk tersebut ialah MEALSHAKE, ESP dan PD (performance drink). Kesemuanya berfungsi untuk membekalkan nutrient dan keperluan seharian tubuh agar terus kekal dan bertenaga sepanjang hari. Takkan la puasa pun nk turuk (bahsa jawa) kan. Haha!


Set ni amat bagus yer bagi mereka yang selalu tak sempat nak bangun sahur, sarapan ke jadi terus la ambil set ni supaya meraka tetap ada tenaga untuk melakukan tugas bagi yang bekerja ataupun suri rumah. Yela bayangkan kita buat kerja berat-berat tanpa makan atau minum sedikit pun mestila terasa kepenatan yang amat sangat kan.

Meh tengok testi dari rakan saya


Set Mighty 3 Gems amat sesuai untuk
>> yang berpuasa
>> ibu mengandung
>> ibu menyusu
>> orang yang bekerja berat
>> warga tua
>> kanak-kanak (terutama yang baru mula berpuasa)
>> ramaja / pelajar

Hubungi saya untuk mendapatkan sebarang maklumat dan konsultasi secara percuma sekarang!



0 comments:

Post a Comment